Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان قيمت حمل اثاثيه منزل در اصفهان بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان قيمت حمل اثاثيه منزل در اصفهان

sadraabar

بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان قيمت حمل اثاثيه منزل در اصفهان

بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان قيمت حمل اثاثيه منزل در اصفهان

07.11.1400

شاخص برازش مقايسه اي (CFI) 0.95، شاخص تناسب غيرهنجاري (NFI) 0.94 و شاخص خوبي برازش (GFI) 0.92 است. همه از حداقل هنجارهاي پذيرفته شده عمومي براي تناسب رضايت بخش 0.90 فراتر مي روند.ضرايب مسير استاندارد شده در مقدار p 0.05 يا بهتر قابل توجه است (بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان). با تركيب يافته هاي شاخص هاي برازش به دست آمده از مدل اندازه گيري و مدل ساختاري كوواريانس، مي بينيم كه داده هاي نمونه از مدل مفهومي ارائه شده در شكل 1 پشتيباني مي كنند. واريانس در ساختارهاي درون زا اين نتيجه، همراه با اهميت آماري قريب به اتفاق مسيرهاي ساختاري، پشتيباني قوي براي فرضيه هاي مبتني بر اين مسيرهاي ساختاري مي دهد. مجموعه اول از سه فرضيه (فرضيه هاي 1-3) رابطه بين مزاياي خدمات لجستيكي و رضايت توليدكنندگان را آزمايش مي كند. ما فرض كرديم (H1) كه مزاياي درمان ويژه، چه پولي و چه غير پولي، تأثير مثبتي بر توليدكنندگان دارد.رضايت. نتيجه مطالعه ما اين فرضيه را تاييد مي كند. جدول 5 نشان مي دهد كه ضريب مسير استاندارد شده بين مزاياي درمان ويژه و رضايت، g1 ¼.225 با p-valueo0.05 است. فرضيه 2، «مزاياي ارزش افزوده بر رضايت توليدكنندگان تأثير مثبت گذاشت»، توسط g2 ¼.318 با p-valueo0.05 پشتيباني مي شود. فرضيه 3، «مزاياي مشاركتي بر رضايت توليدكنندگان تأثير مثبت گذاشت»، g3 ¼.279 با p-valueo0.05 پشتيباني مي‌شود. نتيجه مطالعه ما نشان مي‌دهد كه مزاياي درمان ويژه، مزاياي ارزش افزوده و مزاياي مشاركتي درك شده توسط سازندگان منجر به سطح بالاتري از رضايت مي‌شود. توليدكنندگان نه تنها به دنبال قيمت گذاري رقابتي هستند، بلكه به دنبال ارزش هاي اضافي هستند كه با خدمات لجستيك مرتبط است. يك توضيح منطقي اين است كه توليدكنندگان به دنبال LSP هايي هستند كه با كسب و كار خود آشنا هستند و مايل به حمايت از طرح هاي تجاري خود در بازارهاي جهاني هستند به جاي اينكه صرفاً قيمت هاي پايين ارائه دهند.فرضيه 4 رابطه بين رضايت و وفاداري را آزمايش مي كند كه با استفاده از قصد خريد مجدد توليدكنندگان محقق مي شود. ما فرض كرديم (H4) كه رضايت توليدكنندگان بر تصميم خريد مجدد تأثير مثبت دارد. يافته هاي مطالعه ما اين فرضيه را تاييد مي كند. اين رابطه با ضريب استاندارد شده b1 ¼.415 (po0.01) در بسته بندي اثاثيه منزل در اصفهان نشان داده شده است. نتيجه نشان مي دهد كه رضايت مشتري، كه تحت تأثير ارتباطات مشترك بين توليدكنندگان و LSPها و مجموعه اي از خدمات ارزش افزوده اي كه به توليدكنندگان براي دستيابي به اهداف تجاري خود كمك مي كند، قصد خريد مجدد را افزايش مي دهد. ممكن است بر اساس نتايج آزمايش به اين نتيجه برسيم كه تأثير همزمان و هم افزايي مزاياي درمان ويژه، مزاياي ارزش افزوده، و مزاياي مشاركتي به طور قابل توجهي به مشاركت بلندمدت بين توليدكنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات كمك مي‌كند.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/11/7 ساعت: ۱۵ توسط:sadraabar :